zondag 22 januari 2017

Uitslag One layered Card K&K

Hallo allemaal,

wat lieten jullie ons schrikken de eerste 2 weken van deze challenge. Wij maar denken, zou die zo moeilijk zijn? Nou moet ik wel zeggen dat de meesten van ons er ook wel even over na moesten denken. Maar na die 2 weekjes kwamen jullie prachtige kaarten met bosjes binnen! Wij hebben allemaal zitten glunderen bij het zien van al die kaarten en gelezen hoe jullie hebben geworsteld. En dan toch doorzetten...HELEMAAL TOP!

De winnares van deze challenge was nagenoeg unaniem. Maar nummer 2 en 3 daar zat veel verschil tussen. Het is ons weer gelukt!

Nummer 1 is geworden:


Nummer 2:


En nummer 3:


Dames van harte gefeliciteerd!

Hetty, als jij mij jouw adres mailt, dan zorg ik ervoor dat de prijs jou kant op komt.

Martina en Colien, als jullie het leuk vinden om Gastdesigner te zijn voor de maand maart, zie ik jullie mail graag tegemoet.

knutselsenkadootjes@hotmail.com

Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen de afgelopen maand!

Ik ben er zo weer met de nieuwe challenge.

Creatieve groetjes, 
Ingrid, Hermien, Nelly, Antoinette, GerJanne en Monique

9 opmerkingen:

  1. Oooh, wat leuk, ik zie dat ik 2de geworden ben in de rij ! wat een leuke verrassing !
    tuuuuuurlijk zie ik dat zitten om gastdesigner te zijn, laat me wel even weten wat dat juist inhoudt,
    martinaskaartjes@gmail.com
    bedankt !
    fijne zondag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames van harte gefeliciteerd!
    Prachtige kaartjes hebben jullie gemaakt.
    Groeten Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige winnaars, echt top! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames ! Wat een prachitge kaarten !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met jullie schitterende kaarten!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 3 notering!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf dat mijn one layered in de top 3 is gekozen, dankjewel!
    En superleuk dat ik gastdesigner mag zijn bij de volgende challenge, dat lijkt me heel tof!
    Ik heb zojuist een mailtje gestuurd....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super! ik ben eerste geworden, dank je wel!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.