zondag 31 januari 2016

Winnaar en top 3 bij Knutsels en Kadootjes

Een hele goedemorgen allemaal,

Vandaag de uitslag van de blauw - wit challenge!
Wat weer een deelname. Daar zijn we echt trots op! Zelf hadden sommigen van ons het er moeilijk mee en dan denk je ook dat er dan wel weinig inzendingen binnen komen. Maar niets is minder waar! 
81 deelneemsters.....dank jullie wel voor jullie enthousiasme en creativiteit!
Er kan er natuurlijk maar 1 de winnaar zijn. Maar eerst laat ik jullie de top 3 zien in willekeurige volgorde.

Judith

Gea 

Leni ( de foto krijg ik niet duidelijker) 

En de winnaar van dit leuke pakket van Anreda is geworden:


Gea
Van harte gefeliciteerd! Als je mij je adresgegevens stuurt via m.eding@live.nl dan zorg ik ervoor dat deze zo snel mogelijk bij de sponsor terecht komt.

Leni en Judith, als jullie het leuk vinden mogen jullie de volgende maand gastdesigner zijn.
Stuur dan een mail naar m.eding@live.nl en je krijgt van mij de gegevens.

Zometeen komen we met de nieuwe challenge online!

Creatieve groetjes, 
Monique


10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames met jullie top 3 notering! En Gea gefeliciteerd en veel knutsel plezier met je mooie prijs!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave prijs heb je gewonnen Gea, gefeliciteerd hoor!
    Judith en Leny ook proficiat!!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd gea! Leuk.. De andere dames natuurlijk ook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk, top 3! Dank jullie wel, andere ladies gefeliciteerd en Gea genoet van je prijs!
    Monique ik stuur je een mailtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel super leuk. Vind het altijd weer leuk als je iets wint. En een hele mooie prijs ben er blij mee . Een bevestiging dat we een enorm leuke hobby hebben toch? Adres is al gemail hoor Monique . gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dames gefeliciteerd en Gea gefeliciteerd met je mooie prijs. Heel veel plezier ermee!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o,o,o,....ik schrik ervan.
    Door drukke omstandigheden heb ik het blog gebeuren niet zo goed bij kunnen houden en afgelopen weekend waren we uitwaaien aan zee.
    Nu zit ik even te bloggen en zie tot mijn verbazing dat ik in de top 3 zit wahaaaa....Grappig!
    Nou dames alsnog gefeliciteerd!!

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.