zondag 19 januari 2014

Oeps....ik heb een foutje gemaakt...

Hallo allemaal,

Ik ben een beetje dom geweest. Als reminder voor deze zondag zou GerJanne een kaart maken naar aanleiding van de sketch....
Maar ik heb Ingrid's kaart gebruikt. Omdat ik niet wil dat GerJanne alles voor niets heeft gedaan en zij haar kaartje ook heeft geplaatst, komt ie alsnog vandaag op het blog.
Sorry GerJanne.....

Bij deze de uitvoering van GerJanne:


Is ie niet mooi? Diegene die hem ontvangt heeft vast een heerlijke dag!
Wil je weten wat GerJanne allemaal heeft gebruikt, klik dan HIER.

Ik hoop dat ik het zo goed heb gemaakt.....
en we hopen natuurlijk ook dat jullie de komende 2 weken nog masaal jullie mannenkaart insturen...

Creatieve groetjes, 
Ingrid, GerJanne, Antoinette en Monique

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.