zondag 15 september 2013

Verjaardag neefje "16"

Hallo allemaal,

De zondag alweer bijna voorbij. Vandaag op een kleine hobbymarkt gestaan. Het mag eigenlijk geen naam hebben, maar ik heb wel verkocht en daar ging het tenslotte om. En de gezelligheid ook wel hoor.

Gisteren heb ik een kaart voor mijn neef gemaakt. Hij wordt dinsdag 16. Ik weet dat hij aan de alcohol mag maar hij lust ook heel graag koffie. Daarom krijgt hij van mij een leuke kaart met koffie erop!
Dit is hem geworden:

Het papier is wederom  van Marianne Design, Country Home.
De scrabbleletters ben ik helemaal verliefd op! En het plaatje komt van een vel die ik bij Gerda's Hobbyshop heb gekocht.

Met deze kaart wil graag meedoen aan de challenge van EHI. sketch.
En van de Creatieve Zebra: Alles mag.

Ik kom vanavond nog terug met een kaart en een patroon.
Liefs, Monique

12 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Monique. Gaat je neef zeker blij mee zijn.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique wat ben je actief jij gaat ook als een trein, hihi. en als je éénmaal met het blok van Marianne,s country home begin, is het einde zoek, zo mooi om mee te werken! Je kaart is een toppertje!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Die spijkerkoppen zijn ook geweldig, lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart,en die radartjes erop erg mooi.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een mooie kaart! Het lijkt alsof jij met het grootste gemak een kaart tevoorschijn tovert.
    Je neef zal hier vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique,
    Wat een leuke kaart, doet me denken aan een radio, leuk zijn scrabble letters, mooi plaatje ook, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat gaaf Monique! Heel persoonlijk gemaakt! En leuk dat je meedoet bij ons van EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit superleuk gemaakt voor je neef, ik vind het een prachtig kaartje Monique, en fijn dat je gisteren goed verkocht hebt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart, heel erg mooi gemaakt, toppie ☺

    En bedankt voor je deelname aan de Challenge bij
    EHI, erg leuk !

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt, zeker met zo'n lief nostalgisch plaatje erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, Monique
    Leuk dat je mee doet met de Challenge bij EHI

    Fijn weekend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.