maandag 22 april 2013

Vintage in black and white with tags......

Hoi, hoi,

Een titel in het engels klinkt toch beter als Vintage in zwart en wit met labels....
Vandaag was het allemaal niet zo zwart/wit. De zon scheen lekker en we hebben voor het eerst weer gras gemaaid. Mijn mannetje heeft elk jaar de tic om vlak voor dat hij weer offshore gaat, (werkt op een produktie-eiland op zee) flink veel kunstmest te strooien. Zo nu ook weer.....Het geval wil dat we sinds kort een zitmaaier hebben gekocht. Moest nog wel het een en ander aan gebeuren maar hij zou het nu moeten doen............Eh, niet dus! Hij rijdt wel op de bestrating maar zodra hij gras ruikt en ziet blijft hij stil staan :-(
Mijn zoon had zich er helemaal op verheugd om als eerste dat ding te berijden en moest nu de hele tuin lopend grasmaaien. Niet slecht voor zijn conditie hoor, maar je had zijn gezicht moeten zien. Dat het nog niet onweerde is een wonder ;-)

Weet paps volgende week wat ie moet doen als ie thuiskomt. Vakantie voorbij!

Ik heb vanmiddag nog even een kaart afgemaakt waar we woensdagavond aan begonnen waren.
Vintage in black and white.....
Met een paar labels omdat ik graag mee wil doen aan een challenge waar deze bij gebruikt moeten worden.
Het dessinpapier heb ik gebruikt van My Minds Eye en het heet Garden Vignettes.


Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Ik heb er in elk geval veel plezier aan beleefd om hem te maken.

En ik wil graag met deze kaart meedoen aan de volgende Challenges:

Volgende keer weer een heerlijk kleurige kaart.

Liefs, Monique

9 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart echt heel erg mooi,is zeker weten goed gelukt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal TOP!!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha ik zie het voor me wat een verhaal over het grasmaaien Monique. En wauw wat is je kaartje supermooi geworden, ik vind hem een partij mooi geworden, echt mooi zo in zwart/wit, echt een beauty. Jij ook heel veel sterkte met de 10 kg eraf te krijgen, ook respect voor jou meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Monique, wat een schitterend mooi kaartje! Ben er helemaal weg van! Het toeval wil nu dat ik net vandaag een canvas heb afgemaakt met exact dezelfde foto! Als dat geen toeval is... groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele mooie kaart, prachtig in dat zwart en wit.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit schitterend gedaan Monique. Heel chic in het zwart/wit ook, supermooi!Dankjewel voor deelname aan de challenge bij WLVC, lieve groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt zo in het zwart-wit Anneke, super veel moois te bewonderen, bedankt voor het meedoen bij onze eerste challenge.
    grt. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende vintagekaart met leuke details.
    Lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.