donderdag 18 april 2013

Dromen van hele grote vissen.....

Hallo allemaal,

Daar zijn we alweer. Ik heb deze week een beetje tijd over. Dus lekker aan de freubel. Deze keer heb ik een kaart gemaakt voor mannen.
Mijn mannen en dochter ook hoor mogen graag vissen. Ik vind het wel leuk om dan met een goed boek erbij te zitten. Mijn zoon had deze week een snoek aan de haak. Die vindt hij toch niet zo leuk. Een echte roofvis. Met een beetje pech heb je zijn tanden in je hand staan....

 De stansen van JoyCrafts zijn gewoon zo leuk te gebruiken. Het afdrukje is een digi die ik heb ingekleurd met Sugar Loaf stiften. En de randen afgewerkt met distressinkt. Het ribbelkarton is van JoyCrafts. 

Vanavond weer lekker freubelen met mijn vriendinnen. Ben benieuwd wat er op het programma staat.
Tot gauw!
Liefs, Monique


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Monique, zo mooi ingekleurd ook. Ja Dani van mij houdt ook van vissen, brrrrrr moet er niet aan denken om een vis van het haakje af te halen, gelukkig durft hij het zelf. Heel veel plezier vanavond.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke jongenskaart heb je gemaakt .heel mooi ingekleurd en een leuke stempel.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart, gaaf gemaakt hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful image for this fabulous card my dear friend^_^
    Have a lovely day,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.