dinsdag 19 februari 2013

Van harte beterschap

Hallo allemaal,

Gisteravond toen de zieken op de bank lagen te slapen heb ik een beterschapkaartje gemaakt.
In deze griepperiode is er altijd wel iemand die een kaartje kan gebruiken.

Yesterday evening I made a wishing well card while the sick ones where sleeping on the couch.
There is always someone who can use a wishing well card.



Ik heb roze en paars linnenkarton gebruikt en een knipvel van Marieke's Design nr. 2665
De vlindertjes heb ik gemaakt met de punches van Nellie's Choice.
De bloemetjes komen bij de Boekenvoordeel weg en de stempel is van Noor Design 6410/0010

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de Challenge van EHI.

Zie jullie gauw, liefs Monique

9 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Monique! Daar kikker je van op! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just wonderful card my dear friend^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje is het weer geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi fleurig kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,
    wat een mooie beterschapskaart! De witte streepjes geven een heel mooie effect! Leuk dat je volger bent geworden. Ik word het ook bij jou!
    Groetjes, GerJanne

    p.s. en dank voor je deelname bij EHI!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi beterschapskaartje daar fleur je helemaal van op.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontettend leuke kaart Monique!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.