zondag 3 februari 2013

Valentijn

Hoi, hoi,

Het weekend is al weer bijna voorbij. Vandaag heb ik nog even lekker gefreubeld terwijl de rest van het gezin zat te monopoly spelen. Ik heb een HEKEL aan dat spel. Dus kwam het mooi uit ;-)

The weekend is almost over. Today I made a card while my family is playing Monopoly (I hate that game)

Deze kaart heb ik gemaakt o.a. met papier van Echo Park Yours Truly, ik heb een knipvel van Marieke gebruikt. De bloemetjes heb ik zelf gemaakt met de ponsen van Nellie Snellen (rose punch).
De stempel komt van Noor Design.

This card I made with papers of Echo Park Yours Truly, I used a picture of Marieke Design, the flowers I made with punches of Nellie Snellen, the butterfly's also and the stamp is from Noor Design.


Met deze kaart wil ik o.a. meedoen aan de uitdaging nr. 36 van NKU,
en Uitdaging 152 van EKEF (doily)

Nog een fijne zondagavond, 
Liefs, Monique

12 opmerkingen:

  1. Je tekst zegt het het al Monique! 100% lief kaartje. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje en moie kleur .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,

    Wat leuk dat je meedoet met de uitdaging bij EKEF!
    Dus bij deze laat ik ook gelijk daarvoor een reacties achter :)
    Super leuke kaart heb je gemaakt.

    Groetjes claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een 100% lief kaartje en wat een leuk papier heb je genruikt!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card my lovely friend^_^
    This image is really beautiful and the embellishments are just perfect^_^
    Have a sweet day^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een superschattig kaartje geworden Monique. Leuk dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt Monique, leuke combinaties ook gebruikt, bedankt voor je deelname bij de NKU.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke valentijnskaart! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van elke kaart een feestje!
    Groetjes, Moniek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb al heel wat moois op je blog gezien Monique. Ik heb me dan ook aangemeld als volger.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend bedankt voor het mee doen aan de challenge van Elke kaart een feestje met deze mooie kaart!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel goed uit.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.