zaterdag 16 februari 2013

Paars

Hallo allemaal,

Allereerst dank je wel voor alle lieve reacties op mijn vorige kaartjes. Ik vergeet dat altijd te zeggen maar ik vind het hartstikke leuk als jullie dat doen. Bij deze dus :-)

First of all, thank you verry much for your kind feedback. I always forget to say how happy I am with your feedback :-)

Vandaag ook weer een kaartje in de kleur paars. Het is een mooie warme kleur die we ook wel een beetje nodig zijn deze winter.

Today again a card with de color purple. It's a warm color that we need this winter.

Ook hier heb ik scrappapier gebruikt van Maja Design Fika.
Stansjes van Marianne Design, stempels van Noor Design, pareltjes, Hinge Clip van Tim Holtz en Paper Roses Navy blue van Marianne Design.
I used scrappaper from Maja Design Fika, Dies from Marianne Design, stamps : Noor Design, Hinge Clip: Tim Holtz and Paper roses from Marianne Design.

Met deze kaart wil ik graag mee doen aan:






11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart. De paarse tinten zijn heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. En heel erg bedankt voor het mee doen bij Simply Magnolia.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Monique! Mooi dat paars, daar hou ik wel van. Bedankt voor je deelname bij TFMC, veel succes.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet met challenge van DMCC!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart! Paars vind ik ook altijd erg mooi, toch pak ik er zelden naar... Je hebt de sketch zo leuk uitgewerkt! Mooi gedaan.

    Gezellig dat je meedoet met de sketch-challenge van DMCC!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! Heel mooi in deze kleuren.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart en mooie kleuren gebruikt
    dank je wel voor je deelname aan dmcc
    Gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een mooie kaart gemaakt Monique, maar ik mis een deel van de sketch.
    Onderaan , de horizontale boord en kartel.
    Leuk dat je meedoet met DMCC
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.