vrijdag 15 februari 2013

Bijzonder

Hoi, hoi,

Joepie het is weekend!
Ben weer over mijn griep heen. Heerlijk!  Dochterlief komt zo thuis van een dagje skieën met school, zoonlief blijft vanavond voor de verandering een keer thuis, Voice Kids kijken en het weekend kan al niet meer stuk.

Ik wil graag alle nieuwe volgers welkom heten. Leuk dat jullie me willen volgen. Nog 2 volgers en dan mag ik 2 Humpfrey's weggeven. Wie weet gebeurt het dit weekend nog.

En laat ik nu afgelopen donderdag ook nog eens 2 vrijkaartjes voor het Creaweekend in Hardenberg hebben gewonnen bij www.creamiep.nl . Kan ik dat geld weer mooi besteden op de beurs.

Heb vandaag nog een kaartje gemaakt. Ik was in paarse stemming vandaag. En ik heb er eens een gedicht in gezet. Hij is niet van mij afkomstig maar van een goede kennis. Ze schudt ze zo uit haar mouw.....


Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design: Fika Chaite. 
Wat stansjes van Nellie Snellen, Marianne Design, Joy Crafts en een stempel van Noor Design.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend,
Liefs, Monique


7 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,

    Leuke kleuren heb je voor je kaartje gebruikt, ik ga vanavond ook voice kids zien zo knap dat die kleintjes dat kunnen en durven.

    fijn weekend groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een supermooi kaartje Monique.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje heb je gemaakt en mooie kleuren .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart!! Leuk om er een gedichtje in te plaatsen.

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Monique! :-) The purple accents go so beautifully with the designer paper you used. Very pretty. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is dit een leuke kaart Monique!
    Mooi gedicht ook.
    Superleuk dat je met mijn candy meedoet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterend mooi kaartje
    leuk met het gedichtje erin
    dat valt meestal in goede aarde bij de ontvanger
    fijn dat je de griep achter de rug hebt
    kun je weer lekker aan de freubel

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.