zondag 16 februari 2020

BIS BIS !!


Hallo allemaal,
wat fijn dat je er bent!

Sorry, ik kon het niet laten bij de reminder vandaag van K&K.
Het gaat om onze muziekchallenge. Nog een kleine 14 dagen duurt deze en we hebben al 35 heel mooie inzendingen, maar er kunnen er nog meer bij.
Het maakt niet uit wat je maakt, als er maar iets van muziek op te zien is.

Het DT heeft weer leuke voorbeelden ter inspiratie!

GerJanne
Nelly

Colien

Hermien
Ingrid

Deze keer hebben veel van ons gekozen voor een gitaar! Hoe toevallig!
Nogmaals: elk instrument is goed en ook zang, zoals het getokkel van de kippen van Hermien...😁
Link je kaart >HIER< voor 28 februari 23:59 uur.
Veel plezier bij het maken en nu maar hopen dat je niet de hele dag het liedje van de Luizenmoeder in je hoofd hebt.

Creatieve groetjes,
Nelly, Colien, Hermien, Ingrid, Monique en GerJanne


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten, morgen ga ik de mijne linken naar jullie dan komt hij online te staan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige reminders, ik heb nog een muziekkaartje die ik kan linken. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En natuurlijk zit dat liedje in mijn hoofd, meteen!!! Nou ja, gelukkig weer even iets anders dan "langs het tuinpad van mijn vader" wat al dagen in mijn hoofd zit sinds die reclame er is op tv.
    Maar oké. Leuke Reminders en ik ga het ook eens proberen volgende week.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke muzikale kaarten hebben jullie gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.