zondag 8 juli 2018

Nog steeds feest!

Hoi allemaal,

het is nog steeds feest bij K&K. We hebben al vele goede oplossingen binnen. En natuurlijk dank jullie wel voor alle complimenten. Wij als team vinden het zo leuk om te lezen. 
Woorden als 'niet meer weg te denken uit Blogland' doen ons blozen! Zelf hebben we er ook veel plezier in en dat wordt blijkbaar duidelijk.
Voor de reminder zijn hier de volgende inspiratiekaarten.

Hermien

Ingrid
 
Colien


GerJanne



Nelly





Monique

Nou, me dunkt, dat zijn toch weer heel feestelijke voorbeelden!
De optie is: cijfers, maar het hoeft dus niet.
De challenge loopt nog tot 20 juli. Op elk blog van de DT leden is een prijs te winnen. Daarvoor verwijs ik jullie dan naar >hier<.
Daar kun je je kaart linken en via de blogs rechtstreeks de letters zoeken voor de puzzel. Dat is een voorwaarde om een prijs te winnen. En natuurlijk overal een reactie achterlaten.

We zijn benieuwd of er nog veel bij gaan komen. En er komen denk ik ook nog kaartjes van mensen die de puzzel wel opgelost hebben, maar nog geen kaartje geplaatst hebben.
We wachten in spanning af!!

Geniet intussen van het mooie weer. Wat een zomer! Eigenlijk geen knustelweer, maar wie weet kunnen we je verleiden om toch mee te doen....

Creatieve groetjes,
Hermien, Ingrid, Nelly, Colien, Monique en GerJanne

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes weer hier, dames DT team !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes! Helaas ben ik vergeten voor mijn vakantie een foto te maken van mijn kaartje en ben ik niet voor de 20e terug :-( Het is niet anders!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.