zondag 8 januari 2017

One layered in de herhaling


Hallo allemaal,
er zijn nog maar weinig inzendingen vergeleken met andere keren. Dat vinden wij natuurlijk jammer, maar het maakt de kans voor de deelnemers om te winnen groter.
Om nog wat ideeen te geven laten we vandaag allemaal een reminder zien. Denk niet te moeilijk. Als je het spannend vindt om rechtstreeks op een kaart te stempelen, kun je ook een oplegvel gebruiken en dat later op de kaart plakken.


Ingrid


Antoinette
Hermien
Monique
GerJanne
Nelly


Veel variatie vinden wij, dus we hopen dat er meer mensen mee gaan doen. Ook kun je nog kijken waar je je kaart kunt linken, voor inspiratie. En natuurlijk kunnen de kaartjes die al geplaatst zijn je ook op ideetjes brengen. 
De prijs is zeker ook de moeite waard!
Je kunt meedoen tot vrijdag 20 januari 23:55 uur en met twee kaartjes maximaal. Je kaart kun je >HIER< linken.

Creatieve groetjes,
Antoinette, Hermien, Ingrid, Nelly, Monique en GerJanne

7 opmerkingen:

  1. mooie inspiratie!
    Ik hoop ook nog mee te doen!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie inspiratie. Ik ben nog niet in de mood. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn kaartje net gelinkt ! Wat een geluk dat ik nog eens door de leeslijst ga, ik had mijn bericht klaargezet, vanmorgen nog een beetje aangepast en gepost, maar vergeten linken hier natuurlijk ! Haha, typisch !
    Ik ga proberen om nog een tweede kaartje te maken want jullie voorbeelden zijn echt prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave challenge. Mijn kaart is 'in de maak' en komt binnenkort!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stuk voor stuk echt prachtige kaarten dames!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten dames, wel een moeilijke opdracht, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, ben er nog niet aan toe gekomen...Kijken of het nog gaat lukken. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.