zondag 1 maart 2015

Uitslag "Alles is liefde" en Begin nieuwe challenge

Hallo allemaal,

het is al weer 1 maart en dat betekend dat er een nieuwe challenge begint bij Knutsels en Kadootjes.

Maar eerst natuurlijk de uitslag van "Alles is Liefde" Wat weer een inzendingen. Daar worden wij als DT helemaal blij van.

Er waren zoveel inzendingen die wij mooi vonden (alles hoor) dat wij er gezamelijk niet uit konden komen. Ook de vakantie en griep heeft ons parten gespeeld. Dus hebben wij ervoor gekozen de Random generator te gebruiken. Niet onze favoriet maar we wilden jullie ook niet laten wachten.

Bij deze is de winnares geworden...........

Marieke met deze kaart.

Van harte gefeliciteerd Marieke. Als je mij je gegevens stuurt naar m.eding@live.nl, dan zorg ik ervoor dat het prijsje geregeld wordt.

********************************************************

En dan nu de nieuwe Challenge bij Knutsels en Kadootjes.
Dit maal hebben we gekozen voor een recept, bedacht door onze Nelly.

2 verschillende stukjes cardstock
2 verschillende stukjes designpaper
3 knopen
5 plakparels 
stukje touw.
Je mag er 1 dingetje bij op doen. Vermeld dan wel wat dat is.

Roer alles door elkaar en maak er een mooie kaart van.

Dit heeft het DT er van gebakken:







Ingrid




En wat helemaal super is.....we hebben een nieuwe sponsors.
De eerste die we aan jullie voorstellen is:


Hier stelt ze zich even aan jullie voor:

't Scrap-Ateljeetje is het meest knusse en overvolle scrapwinkeltje van Nederland!
Voor al je benodigheden op het gebied van scrappen, kaarten maken en Home-Decoration. 
Het is een jong en dynamisch bedrijf dat nog steeds blijft groeien!

Mijn stijl? Shabby, romantisch, lief, speels, vintage, soms heel sober, soms heel kleurrijk, soms heel uitbundig en soms ook best wel eenvoudig. Kortom....van alles wat! In ieder geval very girly!

Je bent van harte welkom, zowel in de winkel aan de molenvaart te Anna Paulowna als in de webwinkel www.t-scrap-ateljeetje.nl

En dit is de prijs die ze beschikbaar stelt:
Een mooi 6x6 blok van Kaisercraft
en leuke stempels van ScrapBerry's


Daar kunnen jullie wel even voor in de keuken gaan staan en een mooie kaart bakken.

We wensen jullie heel veel succes!

Jullie hebben de tijd tot vrijdag 27 maart 23:59 uur.

Er mogen 2 kaarten ingeleverd worden.
Plaats de logo in jullie sidebar.
 Vooral bij heel veel deelnemers gaan we kijken of iedereen zich aan de regeltjes houdt.
En je bent natuurlijk volger van ons leuke challengeblog.

We verheugen ons op jullie mooie kaarten!
Hartelijke groeten, Nelly, Antoinette, Hermien, Ingrid, GerJanne en Monique.














18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke opdracht!

    Prachtige voorbeeldkaarten heeft het DT gemaakt!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Marieke met je prachtige kaartje!
    En wat een leuke Challenge voor deze maand!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk dat mijn kaartje gewonnen heeft! wat een leuke kaarten van het DT! Eens kijken of ik daar ook iets van kan "bakken".

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Marieke!!!!
    En wauw...super gaaf idee zo'n recept!!!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet je dat mijn kaartje voor de vorige challenge nog boven ligt. Gewoon vergeten. Voor deze challenge beloof ik nog niets.
    Eerst maar eens zien wat er uit mijn handen gaat komen. Wel veel succes jullie. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marieke van harte met je mooie kaart! War een leuk idee, dit recept als challenge, ik ga mijn best weer doen. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marieke van harte met je mooie kaart! War een leuk idee, dit recept als challenge, ik ga mijn best weer doen. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, Marieke
    Wat een leuke challenge en prachtoge voorbeeld kaarten
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten en leuke challenge! Helaas kan ik niet mee doen...Al mijn hobbyspullen zijn ingepakt ivm verhuizing. Volgende maand doe ik weer mee! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee ! Een recept !
    Ga er maar eens over denken !
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk recept.
    Ben vanmorgen aan het bakken geweest!
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps.....Foutje...nu staat me kaart er twee keer in op nummer 8 en op nummer 9.
    Kunnen jullie die op nummer 8 eruit halen???
    Ik wilde namelijk een 2 achter mijn naam zetten omdat dit de tweede kaart is voor deze challenge......maar blijkbaar iets fout gedaan en nu staat hij er twee keer in...sorry!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk!
    ik heb net iets gemaakt en geplaatst
    mooie voorbeelden staan erbij zeg!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,
    ben normaal niet iemand die doet bakken maar dit recept zag er zo leuk uit :-)
    Hoop dat het resultaat jullie bevalt,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is zo'n leuke Challenge, dus hoop ik dat ik er wat van "gebakken" heb, hihi
    Succes verder met dit leuke recept!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel leuk dit recept ik hoop dat ik er iets van gebakken hebt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Voor het eerst een recepten kaartje gemaakt, leuk om te doen, was even puzzelen waar ik het
    touwtje moest laten maar het is gelukt.
    groetjes Angélique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.