zondag 2 februari 2014

Uitslag challenge 8 - mannenkaart

Goeiemorgen allemaal,

Pffff.....dat was een hele bevalling. Mooie opkomst met kaarten en allemaal even mooi. Soms denk ik dat we toch maar de Random moeten gebruiken......maar dat vind ik niet eerlijk.
We hebben allemaal een top 3 ingeleverd en daar is de winnares uitgekozen.

De top 3 is geworden:


1. Wies

Wilma

Nelleke

En de winnaar is geworden.......Nelleke!
Gefeliciteerd! Stuur je me een berichtje met je adresgegevens, dan komt het prijsje zo snel mogelijk jou kant op.

Iedereen hartelijk bedankt voor de mooie inzendingen. Er kan er jammer genoeg maar 1 de eerste zijn. Volgende keer beter. Ben benieuwd naar jullie volgende creatie!

Lieve groetjes van Ingrid, GerJanne, Antoinette en Monique




5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de mooie top 3 plek dames!! En Nelleke jij gefeliciteerd met je prijs!.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle drie van harte gefeliciteerd.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik samen met Wilma en Nelleke geƫindigd ben in de top 3. Nelleke gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beetje aan de late kant, maar ik zie het echt nu pas. Gefeliciteerd Wies en Nelleke met jullie top3 plekje en jij Wies met je prijs. Leuk dat ik samen met jullie van de eer mag genieten om in deze top 3 te staan. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.