zondag 3 november 2013

Verjaardag

Hallo blogvriendinnen,

Het is al weer november. Nog even en we moeten alweer bedenken hoe we het met de kerst gaan doen dit jaar. En dan komt eerst nog Sinterklaas en zijn zwarte pieten.

Maar eerst nog een verjaardag. Ik heb een kaartje gestuurd naar Jackelien . Zij heeft een verjaardagscandy.
Ik heb eerst nagevraagd of ze het kaartje wel had ontvangen, omdat ik had gehoord dat als je kaartjes naar Duitsland verstuurd, ze dan vaak niet overkwamen. Dat zou ontzettend jammer zijn.
Maar het is gelukt! Dus kan ik hem eindelijk plaatsen.....
Dit is hem geworden....


Ik heb papier gebruikt van My Minds Eye: Lost & Found
De stempel is van ArtJourney en die heb ik ingekleurd met panpastels.
De vlindertjes zijn van de Xenos en Unique.

Ik ga nu nog even lekker knutselen en op ziekenbezoek bij mijn schoonmoeder en dan afwachten of er nog leuke inzendingen komen op de Flappenkaart Challenge. Jullie hebben nog 1,5 dag!

Een fijne zondag voor jullie allemaal!
Liefs, Monique


10 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, Monique, erg mooi gemaakt!
    Fijne dag en beterschap met je schoonmoeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Monique,
    wat een mooie kaart ! Beterschap voor je schoonmoeder,
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique, je kaartje is prachtig en gelukkig goed aangekomen! Een schitterende stempel van Art Journey, en mooi gebruikt op deze kaart!
    Fijne zondag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt, de stempel loop bijna naadloos over in het papier, erg mooi. Beterschap voor je schoonmoeder, hopelijk gaat het weer langzaam de goede kant op. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje. Erg leuk gedaan zo met de gescheurde randjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat heb je mooi gedaan met die kleuren! Prachtig...
    Kaartjes naar het buitenland blijven lastig. Die van mijn zwager in Spanje wa er i twee dagen en die aan mijn zusje (zelfde adres) is er na 7 dagen nog niet....Rarara hoe kan dat. Die voor Jackelien is ook nog niet aangekomen bij haar.
    Nou ja, geduld is een schone zaak.
    Groetjes en beterschap voor je schoonmoeder!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje. En mooi gekleurd.beterschap voor je schoonmoeder
    Liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig deze verjaardagskaart!
    Mooie kleuren heb je gebruikt en leuk die verschillende vlinders!
    Gelukkig is het goed over gekomen!
    Fijne week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.