maandag 17 juni 2013

Alles weer achter de rug!

Wat een week pfffff.....
Examenfeest van dochter, verjaardag gisteren van zoon en nu even niks!

Tijd om weer te knutselen en met mijn blog bezig te zijn.
Allereerst wil ik zeggen dat ik ontzettend blij ben met jullie reacties. Er zou een vind ik leuk knop bij de berichten moeten zitten. Want als je iedereen persoonlijk wilt bedanken, dan krijg je een hele lange lijst en ben je zo gauw het overzicht kwijt. Maar fijn hoor!

Vorige week hebben mijn vriendinnen en ik het vogelkooitje gemaakt die het Hobbyjournaal nr.99 stond.
Leuk projectje. De vlinders en de bloemen komen van de ponsen van Nellie Snellen.
De swirls zijn van Anja's Vintige Swirls Lr0271
Het takje aan de linkerkant is van Lea'bility the Cornerflowers
En de vogeltjes zijn van....is me even ontschoten.
Dan hebben we de wolkjes nog, die zijn van JoyCrafts 6002/0199


Het vogelhuisje is van Kraft gemaakt en het achtergrondpapier komt uit een blok van de Action,

Hoop dat jullie hem leuk vinden en hou mijn blog in de gaten......morgen zet ik een Candy op mijn blog om jullie mee te laten genieten met alle feestvreugde hier in huize Eding.

Liefs, Monique



5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vogelkooi, erg mooi hoor.
    Nog gefeliciteerd met je zoon en dochter.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vogelkooi hebben jullie gemaakt, ziet er prachtig uit.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,

    Prachtige vogelkooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend gemaakt Monique, ik vind het supermooi en ja ja bloggen kost inderdaad veel tijd, soms zou het inderdaad wel handig zijn als hier net als op FB een vind ik leuk knop zou zitten, maar natuurlijk niet zo persoonlijk is het dan. Maak iedere dag een blogrondje en reageer gemiddeld op ongeveer 150 blogs, heel veel werk maar leuk voor degene die het ontvangt om een reactie te krijgen net zoals iedereen het ook leuk vindt om een reactie te krijgen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik leuk!
      Knap hoor dat je dat elke dag doet. Ik zou wel willen, maar je hebt gelijk, het is leuk om te geven en te nemen...

      Liefs, Monique

      Verwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.