vrijdag 19 april 2013

Vrijdagmiddag Artjourneymiddag.....

Hoi, hoi,

Eens in de zoveel weken ga ik naar Sleen naar Art Journey. Alleen of samen met een vriendin om een leuke workshop te volgen. Vandaag ben ik alleen geweest en ben heerlijk in de weer geweest met papier scheuren, met gesso, distressinkten en verschillende leuke stempels van Darkroom Door.

Liesbeth had een leuk setje voorbeeldkaarten gemaakt. En we hebben geprobeerd die van ons net zo mooi te laten worden.
Ik ben weer met heel veel leuke tips en ideeën naar huis gegaan en kan dit weekend lekker gaan stempelen.
Dank je wel Liesbeth en Joke voor deze fijne ontspannen middag.
De telefoonkaart
En de typmachien......

Ik wens iedereen een fijn weekend en veel freubelplezier.....

Liefs, Monique

5 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,

    Je kaartje is super mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Monique wat zijn ze schitterend geworden, ik vind ze helemaal prachtig, zo mooi die sfeer weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend goed gelukt Monique! Vind ze helemaal top! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy Sunday my dear friend^_^
    Your new creations are just wonderful^_^Very beautiful images^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.