zaterdag 6 april 2013

Rood, wit, blauw, Oranje boven!

Hoi, hoi, wat word je ineens vrolijk van de zon! Geweldig gewoon.....ik word hier zo blij van!

Vandaag eens een kaart gemaakt met een knipvel. Doe ik niet zo vaak meer. Maar bij het thema Rood, wit, blauw past deze wel. Hij is van vorig jaar en bedoeld voor de voetballers. Maar ja, dat ging niet zo best.
Dan maar voor de Troonswisseling. Heel nederland is al gek, dan ook maar met het kaarten maken.
Het onderste plaatje glimt een beetje van de flits. Als ik morgen tijd heb maak ik de foto overnieuw maar ik denk dat het wel duidelijk. De tekst heb ik zelf bedacht.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de 

Ik wens jullie een fijn en zonnig weekend!
Liefs, Monique

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje en wat een leuk plaatje heb je gebruikt. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij ScrapKaartChallenge.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi oerdegelijk Hollands kaartje Monique! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijk hollands kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden Monique, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje. Bedankt voor je deelname aan de ScrapKaartChallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good afternoon my dear friend, I'm back from a short holiday in the mountains^_^
    This card is really wonderful, very beautiful colors used^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.