woensdag 17 april 2013

Pastel.....

Goeimorgen allemaal,

Vandaag een creatie in pasteltinten. Helemaal niet mijn ding....maar ik had nog zoveel liggen en kwam een Challenge tegen waarbij alles in pasteltinten moest.....dus uit mijn comfortzone en aan de slag. Dit is het resultaat:
Het knipvel "Springtime"van MD vond ik zo lief. Dus kopen zonder nadenken.....en nu voor een pastelcreatie komt dit vel mooi van pas. Achtergrondpapier heb ik gebruikt van Stampin Up.
Ik heb dit keer een klein doosje gemaakt met wat kaartjes erin. Leuk om als kadootje weg te geven.
De plaatjes komen van 1 en hetzelfde knipvel.

Dit doosje doet mee aan de volgende Challenges:
Krea2day: Pastel
AnmaCreatief: Voorjaar

Liefs, Monique


3 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend geworden Monique ook al zijn deze kleuren niet jouw ding, zoals je weet is het wel helemaal mijn ding, je hebt er iets tops van gemaakt. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.