dinsdag 9 april 2013

Oranjefeest

Hallo allemaal,

Het is al weer dinsdag en er is weer genoeg gebeurd de laatste paar dagen.
Mijn lieve man en ik zijn alweer 25 jaar getrouwd 8 april, onze dochter is gisteren aangenomen op haar nieuwe school als ze haar examen haalt natuurlijk! En onze zoon ligt met griep en een fikse keelontsteking op bed. Nog steeds midden in de griepepidemie......

Maar desondanks toch tijd gehad om een kaartje te maken. Tilda met glitter en vlaggetjes en natuurlijk vlinders. Daar ben ik gek op.....

Ik heb Tilda ingekleurd met aquarelpotloden, heb mooi linnenkarton gebruikt en een papierblok van de Action. (ballonnen) De vlindertjes zijn gemaakt met de ponsen van Nellies Choice. ( de kleinste)

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de Challenge van:


Morgen ga ik voor een vriendin een blog starten. Dus daar ben ik wel even druk mee.
Maar een volgend kaartje zit al in mijn hoofd. Tot gauw!
Liefs, Monique



9 opmerkingen:

  1. Hoi Monique

    Ik vind je kaartje super vrolijk, heel erg leuk!!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag Monique, top voor je dochter en zielig voor je zoon, die griep die blijft maar doorgaan hé, niet leuk, hoop dat hij snel weer opknapt. Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt, zo heerlijk fleurig. Succes met het opzetten van het blog voor je vriendin.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk vrolijk kaartje Monique! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuke vrolijke kaart geworden, er komt maar geen einde aan de griepgolf, beterschap gewenst.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,
    van harte met je 25 jarig huwelijk! Super dat je dochter aangenomen is op haar nieuwe school en jammer voor je zoon. Het schijnt inderdaad nog niet helemaal over te zijn, die griep.
    Je kaart is enorm vrolijk!! De kleuren springen van het scherm hier!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattige en vrolijke kaart.
    Beterschap voor je zoon en gefeliciteerd met je dochter dat ze is aangenomen.
    groeten lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een vrolijk kaartje zeg! Bedankt dat je mee hebt gedaan met onze challenge bij het Scrap-Cards Challenge blog.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.