donderdag 25 april 2013

Onze wekelijkse freubelavond....

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik Cindy welkom heten. Ik vergeet dat altijd. Niet bewust hoor want ik vind het leuk als jullie me volgen en we bij elkaar kijken en ideetjes opdoen. Gezellig toch?

't Was vanmorgen weer vroeg dag. Morgen nog en dan is het afgelopen met 6.15 uur opstaan. Laura heeft haar laatste schooldag morgen. Groot feest dus. Alleen lijkt het me niet zo leuk meer als in mijn tijd. Overal ligt een verbod op: ze mogen géén bekertjes water op de trappen in school zetten ( raar toch), alsjeblieft geen rommel maken....geen spandoeken voor de ramen enz.....de grap is er een beetje af.
Was toch leuk om die leraren nog 1 keer te grazen te nemen en daarna met z'n allen lekker eten.
Maar stiekem heeft iedereen een waterpistool aangeschaft en komen ze allemaal als helden verkleed op school en geven ze de leraren nog 1 keer de volle "natte" laag.

Gisteravond nog 1 keer op tijd naar bed terwijl mams bij buurvrouw Joke/freubelvriendin samen met 2 andere vriendinnen hun wekelijkse freubelavond genoten. Elke week weer een verrassing wat diegene heeft bedacht.

Dit keer was het een ronde kaart met labels.
Als basis hebben we linnenkarton gebruikt. Iedereen weer een andere kleur. Het achtergrondpapier komt bij de Action vandaan. De nieuwe Vintage serie. Het lintje uit eigen verzameling. De vogeltjes komen bij de Xenos weg, waar ze helaas niet meer op voorraad zijn. De tekststempels zijn van NoorDesign.
Alle randjes heb ik geinkt met Walnut Stain van Tim Holtz.


We hebben weer een ontzettend gezellige avond gehad. Veel gelachen maar ook serieuze gesprekken. We zijn zelfs stil geweest! Heerlijk dat je een paar vriendinnen hebt met wie je alles kunt delen en dan ook nog eens lekker kunt freubelen.

Volgende week ben ik aan de beurt. Dus dit weekend maar eens een mooie kaart uitwerken....

Zie jullie snel!
Liefs, Monique


7 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,

    Prachtige kaart. De kleuren en details zijn super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart is het geworden, Het zijn ook hartstikke leuke blokjes van de action.
    En het past echt allemaal perfect bij elkaar.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie weer een gezellige avond gehad Monique en zo mooi wat je hebt gemaakt, super. Oh wat fijn voor je dochter dat het morgen haar laatste schooldag is, zelf sta ik altijd doordeweeks 3 x om 5.30 uur en 2 x om 6.00 uur op dus dat ben ik gewend maar kan me voorstellen dat als je nu langer op bed mag blijven liggen dat dat een heel fijn gevoel geeft.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart.
    Leuke details.
    Ja die blokjes van Action zijn echt heel mooi, ik ben er ook dol op.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit weer een geweldige creatie Monique. Leuk zo in die ronde vorm met die labels erin. Mooie kleuren ook. Super gezellig met elkaar.
    Wat leuk dat je dochter morgen toch de leraren een beetje te grazen gaat nemen. Dat hoort er gewoon bij.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fabulous card my dearest friend^_^
    Wonderful embellishments as always^_^
    Have a sweet weekend^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,
    Via het Blog van WLVC kwam ik op jouw Blog terecht, wat maak je mooie creaties..ik ga je volgen..

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.