zaterdag 13 april 2013

Easelkaart 4 keer Graphic 45

Hallo blogvriendinnen,

Afgelopen donderdagavond hebben wij (ik en 3 andere freubelvriendinnen) ons wekelijks knutselavondje gehad. Iedere week komen we bijelkaar. Om de beurten. Diegene waar we naar toe gaan bedenkt iets leuks om te maken en zorgt voor de spulletjes.
Deze week was Annet aan de beurt en was deze 4-voudige easelkaart op het internet tegengekomen.
Dichtvouwen en opsturen als een kaart in een envelopje wilde al gauw niet meer.....Dus dan de hoogte maar in. De lantaarnpaal kwam ik gisteren nog tegen tussen mijn spulletjes. Ligt er al tijden....want we vergeten natuurlijk wat we allemaal hebben...zoveel heb ik niet hoor ;-) Het papier dat ik heb gebruikt komt van de geweldige serie van Graphic 45. An ABC Primer. De lantaarnpaal is van Kaiserkraft.

De letters kun je ook kopen in een kringloopwinkel. Een oud scrabblespel.
Bloemetjes en lint komt bij de Action weg.
Zo kun je toch relatief duur met goedkoop combineren.
details
en nog eentje....
Ik ben best een beetje trots op het resultaat! Zo af en toe....

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer kan inspireren...en wens jullie een fijn en ik hoop zonnig weekend toe.
Liefs, Monique







3 opmerkingen:

  1. I adore this fabulous creation,wow more to see^_^
    Have a sweet weekend my dear,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Monique wat heb je dit super gedaan, ik vind het helemaal geweldig, wat een werk zeg, het lijkt wel een heel kunstwerk, je komt ogen tekort. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit ziet er schitterend uit zeg, wat mooi gemaakt en je ziet ook zoveel details.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.