zondag 14 april 2013

Challenge # 5 Bingo!!!

Vandaag beginnen we alweer met de 5e Challenge van KIC. Geweldig!
Deze keer is het een Bingo. Altijd leuk, dan heb je keuze genoeg om een leuke kaart te maken. De sponsor voor deze Challenge is Creanijn Scrapbookshop. Dus alle reden om mee te doen.
Dit is mijn bijdrage in team Groen, die deze keer de voorbeelden mochten maken.

Kraft, vlinders, mal. Dit is ie gesloten.....

en zo zie je hem open.

Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen en kijk maar eens op het Challengeblog van KIC voor de andere bijdrages van team Groen. Ik ben benieuwd naar jullie creatie...
Liefs, Monique


6 opmerkingen:

  1. Wat is het een prachtige kaart geworden, Het blokje van de action vind ik ook zo mooi.

    fijne zondag nog.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk he Anita, elke 2 week loop ik even bij de Action naar binnen. Kijken of er weer iets leuks binnen is gekomen. Scheelt toch een heleboel in de portemonaie....hihihi

      Jij ook een fijne ZONdag,
      groetjes, Monique

      Verwijderen
  2. Oh wauw Monique wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind het helemaal het einde, zo mooi. Een toppertje weer. Mooie kleurencombinatie ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart Monique. Mooie kleurencombinaties ook. Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schat van een kaartje, heel erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je kaartje Monique. Ik heb vorige keer je mini-album nagemaakt. Ik kreeg zoveel inspiratie van het cadeau voor de 16e verjaardag van je dochter dat ik er voor mijn eigen dochter ook één gemaakt heb. Mocht je hem willen bekijken kijk dan even op www.angelshobby.blogspot.nl
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.