zaterdag 27 april 2013

Art Journey avontuur

Hallo allemaal,

Allereerst welkom Ans Gilbert. Leuk dat je me komt volgen op mijn blog. Ik ga ook even bij jou rondsnuffelen. Fijn weekend!

Het is weer droog! Vandaag gaat onze bestrating er rondom het huis uit. Dat wordt een weekje zandhappen. Maar het moet eerst lelijk en vies zijn voordat het er weer mooi en strak uitziet. Toch?

Gisteravond ben ik met een tunnelkaart bezig geweest. Ik heb hem vorig jaar een keer tijdens een workshop gemaakt bij Art Journey in Sleen. Liesbeth Fidder-de Vos gaf deze workshop destijds.
Mijn vriendinnen waar ik wekelijks mee freubel wilden hem ook een keertje maken. Maar dan moet je wel eerst alle stempels hebben. Nu was het zover, ik heb ze bijelkaar gespaard!

Maar gister eerst even proefgedraaid. En ziehier het resultaat.....


Je kunt hem vouwen zodat hij in een envelop past. Ik heb ervoor gekozen dat niet te doen totdat ik misschien toch besluit hem naar iemand toe te sturen. Maar ik kan mijn kaartjes zo moeilijk wegdoen. Hebben jullie dat ook?

De stempels zijn allemaal van ArtJourney. Je kunt ze vinden op www.artjourney.nl  De inkten die ik heb gebruikt: Distressink Old paper, Vintage Photo en Tea Dye. Archival ink Sepia, Artprint Brown en Stazon Jet Black.

Ik ben het nog niet verleerd. Ontzettend leuk om te doen. De originele beschrijving kun je vinden op www.houseofstirfry.com/chia/tutorials/folded
Hij staat er in inches op.

Ik wens iedereen een fijn weekend en een koninklijke meivakantie toe...
Liefs, Monique


8 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Dit ziet er echt supermooi uit, er zit helemaal diepte in de kaart, mooie stempels, mooie kleuren, prachtige kaart..Hoop dat we het droog houden, hier in Drenthe, dan valt de troep voor jou, nog iets mee..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Monique wat een supermooie kaart is dit, wat een toppertje weer, ik vind hem helemaal het einde. Had ik inderdaad ook in het begin dat ik het heel moeilijk vond om een kaart weg te sturen, maar nu doe ik het wel maar soms wel nadat ik nog eventjes goed gekeken heb hoor hahaha, maar ze staan gelukkig allemaal op de foto.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja succes met de bestrating aanleggen van de week, eventjes stofhappen maar dan heb je ook wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt goed Anita. De stenen zijn eruit. Ik heb het bouwvakkermuziek overleefd en nu zitten ze aan de bier met zijn allen. Achter in de tuin met een vuurkorf. Gezellig....heb de buren toch maar even ingelicht...hihi. Dan morgen maar weer aan de freubel als zij hun roes uitslapen...haha. Fijne avond!

      Verwijderen
  4. Supermooie kaart Monique! Die Art Journey stempels hebben toch wel iets. Leuke stijl! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend mooie kaart.
    Fijn dat je de link met beschrijving erbij hebt gedaan.
    Ik ga het ook eens proberen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kaart, mooi gemaakt hoor.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.